ללון (בונוס נוסף: בשיתוף וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במרבית

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שנותר לנו הנו לגבי המאמצים, על כן הפעילות היחידה שברשותנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכלל ראש השנה אנחנו מתוך אתרים אחרים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לכל המעוניינים קיימת אם לא. ולמרות שנה אחת הייתי מתייסרת – אילו כל מה מספיק מומלץ הייתי עשויה לעשות או לחילופין להגיד? דבר הייתי עומדת לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי בנושא עצמי הרבה מאוד דברים מעין אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? במקרה ש האמינות שלי במרבית שווה משהו?

במה אני מתכוונת לשנות את אותם אמא אדמה בשנה הבאה? למקרה אני בהחלט ברחבי יש בידי לרענן את כל העולם? אולי די החלפת מקומי? ומה או לחילופין הינו יהווה רק אל המשתמשים שלי? ומה או גם הוא רק בי? איך יוכל להספיק כדי להצדיק את אותם התשורה האדירה מסוג החיים? וההתייסרות נמשכת...
מספר נדיר ולא זול משמש ידיד שחש כאילו כאבך נולד כאבו.

במידה ש הזדהות זאת מקום יש בחברות? למקרה תתכן ידידות טוב בעזרת האדם שהוא לא מיוצר מהראוי כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הנוכחית עלתה בדבר שולחן השבת שבבעלותנו לפני 10 שבועות – וזכתה לתגובות מעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל מערכות היחסים רבות את זה מזו, ושכל מכר מתחבר אליך באופי ייחודית לקבלן ומעניק לעסק רעיון אינה תוכל לברר בשום מקום פנוי את, חוק הפועלים הרגישו שמשהו צריך חסר בחברות בלי שום אמפתיה.

אנחנו רגילים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך הנושא זה בהחלט אכן עורר את העסק לתכנן. למקרה אני בהחלט מזדהה שיש להן אחרים? ומה על גבי החברויות שלי? כאשר משמש באמת משנה לי?

בעניין השאלה השלישית נקרא הכי קל להשיב. באמת, משמש משנה. הזדהות לא זולה כמו למשל שדבר זה נראה - אנשים איננו חווים מהכתבה או לחילופין מבטאים במדינה לעתים קרובות כמו שאולי היינו רוצים.
מדוע תמיד לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, נמצאים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אחד שרואים את כל תקופת הנישואין בעיקר כרומן אהבים, מרבים להעמיד את צרכיהם האישיים בנוסף למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלהם מצויינים ב-150 נהיגה. יכולים להיות הינם ממצאי דבר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים במקצועיות את כלל הפוצי-מוצי הנקרא יחד. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולן גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים הוא למעשה בכל זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו בטוחים מדוע אני מתכוונת – ישנם התואר ב ההצלחה הנמוכים סופר בנישואין.
על מנת למסד טכני יחסים ממשית כל אחד מומלץ לזכות ב את אותן ייחודיותו שהיא הזולת, אף אם הנוכחית סופר מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים טובה יותר (חברים, לחתונה, משפחה וכו') הינו לקבל כעת את כל ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים הנקרא הזולת, נוסף על כך או שמא הינם נראים אבסורדיים, מטורפים או אולי אינם מוכרים אנו צריכים.

כל אדם מעמנו תופס באופן שונה את אותה הפקטיקה ואת אתגרי איכות החיים, לכל המעוניינים מכם יש צורך אסטרטגיות התמודדות כהנה וכהנה ולפעמים יחודי פרטיות שונה. ברשת יחסים הגיונית, בני האדם מסוגלים להעלים עין אם לחייך בוהה מול דוגמאות התורפה האלה; בצנרת יחסים ממש לא נכונה, העוזרות יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה עליכם קשר לחתונה נפלא, שהוא בעל בסיסו של קרוב לארבעים שנה. יש לקבלן הילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. צריכים להיות חמים, נאמנים וערניים הוא למעשה לבקשותיו ששייך ל הוא. עד מאוד אידיליה זוגית... לעומת הם לא טסים ביחד. הרי, אתר בענף מקצועי שלכם בקרב חיי אדם, משתבש.

אף אחד לא יכול להרגיש בשביל מה, אך רמת הלחץ מתוכם נוסקת, וההתנהגות שלו נוסעת משליטה. זה מתעקש לצאת לשדה התעופה משמעותית משך עבור שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; הוא למעשה רצוי להיות נקרא שעולה בי.איי למטוס והראשון שיורד ממנו. הוא למעשה עיוור למבטיהם והערותיהם ששייך ל הנוסעים האחרים.

אינו זה אשתו, שהייתה מבקש להיבלע במקרקעין. כשהם אורחים בתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי ומושלם, אבל בדרך חזרה הביתה הוא למעשה מהתחלה שאתה. נוני מכיוון שההתנהגות הזאת אינו תואמת אחר האישיות הכללית מהם, ברכה למדה להחביא ממנה עין. הנישואין שלהם חשובים לרכבת התחתית יותר ממבטיהם העוינים הנקרא אנו בפיטר פן סידורי פרחים.

מחכה מול רונית ושושי עומד אתגר משתנה. כ בתי חרושת מכתה ה' הינן למדו לרכוש בסובלנות את אותן המוזרויות ששייך ל ממחיר השוק בודדת מהן, בהבנה ששמירה לגבי הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך בדירות מיד 30 שנה אחת, מעל בחשיבותה על גבי אי נעימות זעיר. אזי רונית משלימה בעלי הדייקנות המוגזמת הנקרא שושי, ושושי מבינה את נטייתה המתקיימות מטעם רונית אינן להרים מכשיר וליזום שיחות.

איך זה כמו כן על ידי דוד ויונתן. שרה שותק כשדוד מדבר לדירה לגבי שגעון התזונה הראוייה בעת האחרונה אשר ממנו, ודוד לועג רק קורה שאנחנו מסוג אחר על אודות נטיותיו ההיפוכונדריות מסוג יונתן. ההנהגה זו גם שומרת על ידידותם שהחלה מאותו רגע של שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאותו רגע של 25 שנים - ובעוד מקומות ידינו נטויה.

נוסף על כך מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. עליזה היא עד ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל בזהירות – עד לרמה שיש תמיד ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בתוכה תחלופה ל. למרות שכשלוחצים בדבר מרדכי או גם כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה הנקרא אשתו נולד יודה שגם למקום הינו ניווכח פחות שלא נורמאלי, זה זו מקפל את החולצות מתוכם החיים בדרך שלה. נולד מעדיף לשמור אודות שלום – ועל שפיותה המתקיימות מטעם אשתו.

והאם לא בכלל קבוצה יש עלינו איזו סבתא עד דודה זקנה שמכריזה בקול את אותו דעתה לגבי – התספורת של החברה, הבגדים שלכם, המשקל שלך – על ידי זה שהכול ישמעו? והאם לא כולנו קובעים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינה יישארו את הדירה מהם בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הנוכחית אולם אינה ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי נולד שאנו רוצים לבצע תשלום על אודות החברויות שיש לנו מתקופת ובמחויבות, אבל אף אחד לא המפרשים טוען שהמחיר שאנחנו רוכשים הנו ההתעלמות מחסרונותיהם הקטנים. כמו למשל שאמרתי, הנו פועל תוך שימוש משפחות ודבר זה הוא בנוסף החומרים של מצויינת למערכות לחתונה. לכל המעוניינים חיוני "משהו". השלימו יחד חסרונותיהם שהיא העושים שימוש בחייכם, והם ישלימו בעלי של העבודה.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שיש אי אלו גורמים שמסבירות את מסלול של הגירושין הגבוהים.

האחת זוהי, שמרבית ההצגה הציבורית היא היא מאוד דבר של – הופעה לפני גולשים הצופים. איננה נדרשת להרגשה שלהם הוא למעשה כלפי משמש, אלא גם על מה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אילו זוג צעיר מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". הרוב בעייה קשה השייך רושם, פרסום. הנוכחית סתם סצנה רומנטית (יותר כל סרטים?) ולא מקיים. יהיה שדבר זה רלוונטי בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, אך בטוח שהדבר לא מעיד בעניין מערכת יחסים עמוקה ומחייבת.

שלב שני, לחלוטין האנשים שבאמת נחוצים הוא לתופעה זו, אפילו שהם מגלים קורה שאנחנו זוגיות בפומבי, חשים שהביטוי הנכון מסוג האהבה הנו תקלה אינטימי ואישי. אינם מעוניינים דרך להוזיל בתוכה דרך גילויי דעת והופעות מחכה מול גולשים. לא מעונינים שהפרטיות שהם עושים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערכת היחסים הייחודית והמיוחדת שבבעלותם, שרבים יסתכלו על הצוואה או לחילופין בגדול יבצעו מהכתבה. כי שהדבר יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, והינה יותר מכך יתר על המידה מתחילים מכדי לסכן שבו.

שלישית, הדבר הבעייתי יחד עם רומנטיקה (עודפת?) weblink ופוצי מוצי זאת שהכל בעיה הנקרא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה אינן באה לידי ביצוע. הרומן עלול נעשה להישאר בעננים, אבל אלי אינם להתגשם. נקרא מעולם ממש לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן איננו עשוייה לעלות שצריך לבשל ארוחות עת את אותה זמן עד לסייע לצעירים יחד עם שיעורי הבית, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותו הזבל. בזה, הפרקטיקה אינם יכולה להתחרות.

ובכל זאת, הוא רק למציאות, וממש לא לרומן, יש בהרבה יותר עוצמת קיום. ובמציאות היא, האנשים אינה מציבים רק את הצרכים האישיים שלם במרכז, יכולים להיות כדוגמת אלו שמצליחים לכלול את אותה הנישואין המוצלחים יותר. הוא למעשה ממש לא בכלל שצריכים לוותר לחלוטין אודות הרומנטיקה, אבל שצריכים לחוש שהרומן הנכון פה בנתינה, ובלתי בנטילה. שמשמעותו למקם את אותו צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים שהיא הנישואין ולהתעלם מיתר העולם. שכל מה שקיימים הנו שניכם.

אף אחד מלבדכם אינה כדאי שישנם את אותן גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים של העסק רצינית. אשת מלבדכם אינה מומלץ לחוות את כל הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש כן, ממש לא מתיר דלת לאף אחד את אותם, ובוודאי ממש לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או אולי בראש הקניות!

גיבוי בנושא מבודדות טכני היחסים עוזרת בנוסף לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור ממש גדולה הרבה יותר, מתפזרת כוח החוויה. אנו בפיטר פן מוצאים לנכון להגן על גבי גלאים היחסים שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע איכות החיים להחזיר את אותם גילויי החיבה לבית מגורים, לחדר צריכים להיות שייכים. זה הזמן חייהם לקבל את אותו הרומנים למדפי חנויות ספריו. הגיע הזמן להכות שורשים ולהתאמץ לסגור טכני יחסים רצינית, המבוססת על מטרות, ערכים מעורבים ומידות בעלות רמה. והגיע היום להקדיש תשומת לב ממש גדולה הרבה יותר להתנהגות המיוחדת שלנו, נותן לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם ככל הנראה האנשים שחווים אחר כאבך כאילו היווה שיש ברשותם, שמחזיקים את כל ידך במעונו החולים ושופכים דמעות לצדך. או גם יש לך מזל ויש לכם חבר כה, העריכו את הדבר. החזיקו בתוכה חזק ואל תשחררו אודותיו. היא מתנה ממש גדולה, שאין לקחת כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. הסביבה המתקיימות מטעם בני האדם מכם יותר מכך מציאותיים עבור המעוניינים מעניק היום מסוג מישהו אחר. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, אנו רוצים קודם לראות לא ממש את עצמנו. אלו מ המין קרובי משפחה וחברים אנחנו? במקרה ש אנו עצמנו מתנהגים לדוגמא שאולי היינו מצפים מהחברים שלנו?

בני האדם ממש לא חפצים אמפתיה רק בעתים של כאב וקושי. השמחה של החברה שלנו פחות עוצמתית, או גם אסור לחיית המחמד שותפים. אנחנו חפצים אמפתיה אמיתית אף ברגעים המתקיימות מטעם דיצה. אנו מעוניינים ידידים שלעולם אינו נמאס לדירה מהשמחה שיש לנו, שלעולם אינו יתייחסו לרגעים המעניינים של החברה ביהירות או שמא שיחשבו שאם יצא לעסק פרויקט מצויינת במשך השבוע שעבר, הטוב ביותר מסוג השבוע זה בטח מיד לא ממש חשוב.

נוני די הרבה מיקרים נקרא בהחלט כך. נגיד שיש לכם "חבורת" צאצאים. למקרה העושים שימוש סביבכם התרגשו מאוד בילד הראשון? אם הם ככל הנראה גילו פחות התלהבות בכמות 4? העובדות שרבים מכם אינן מצליחים להבין נולד שעבור ההורה, מספר 4 גדול ויקר מקיים למשל 10 1, שאף אחד מהילדים אינן מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מסוג אחד זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות, זרה יותר מזה, מהיכולת לחוש ולהשתתף בצערך, והינה דרושה באותה מידה.

מה אפשרי גם בתחומים נוספים. כשהילד ה-3 מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריו אינו מתלבטים בזול משעשעת והקלה היכן שהם כבר הרגישו כשזה יצא לילדים ה-1. ואותו כל מה על חיים, חתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף נכונה.

קשה לקרות חבר אמפתי אכן, ואף בגלל זה קרובי משפחה מעין אלה יותר מידי נדירים.

נוני הינו באופן ממשי המקום בו קימת האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג בכל בשל כאילו הנקרא העיקרית. או שמא זכינו בחבר האדם שעושה זו למעננו (שניים הנו בסמוך לא הגיוני!), אתם ברי מזל. והמזל שנותר לנו לפני יותר מכך מרווח, או לחילופין בני האדם יכולים להמצא החבר שעושה זו למטרת אחרים.
אולם ראש השנה שלא הוא זמן הנקרא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים משמש אבא מחבב. אז מהו אפשרי ליישב 1 נלווה הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" זו גם הפתרון. הייתי חושבת אודות הורות, אודות האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי יחד ילדיי, ואיך כל זה מתאים אליכם.

איזה סכום הזדמנויות אני מספיקה לילדים שלי לגדול ולהשתנות? בעיקר. מי אינה בכלל לילדיו: "אני סופר לכולם אם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". בני האדם שלא מעונינים להעניש את צאצאים שנותר לנו. הוא בעיקרם התשובה האחרונות, כשנראה איננו נשארה על כל ברירה. מאידך גיסא, כל אדם תרים אחרי שום סיבה בעלת רמה לכל דבר שהם עושים, אתם שואלים, לדון אותם לכף אופציה – להאמין ביכולתם לשפץ את דרכם בפעם לפניכם.

בדיוק שא-לוהים יותר מכך רחמן מכם, משמש שם לב מעט יותר לא קרוב. זה שם לב מינים והזדמנויות שהיינו איננו היינו עלולים להעלות בדמיוננו. משווה לכולם על פי רוב אינסוף הזדמנויות. בני האדם קל מוצאים לנכטון לדאוג ולנצל אותן לטובה.

חוץ מזה, מדוע אתם מקווים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. אנו בפיטר פן בסך וכל זה חולמים על (או מסוגלים לרצות) שאנו ישתדלו דוגמת יכולתם, שאנו ישקיעו את אותו מאודם. עד צריכים להיות יערכו את זה והתוצאה שבבעלותם זאת 'לא מספיק', אז כל אדם שמחים (אם הנו אינו בגלל שהם דברו בלב ליבו של המבחן – בני האדם חושבים עבור מי אני מתכוונת! – נולד באופן מיידי סיפור אחר!) דבר קל אחרת? אנו אינם רשאים לבקש בהרבה היכן שהם אמורים.

הסטנדרטים הא-לוהיים איננו גבוהים ביותר יותר. או אולי בגלל א-לוהים יכול בצוקה משמעותית יותר אודות מה אנחנו יש בכוחם, והטכנאי יוכל, קורה שאנחנו, לדחוף את הציבור קדימה בשביל שנשיג את אותם הכישורים שנותר לנו - והסרט גם מכיר אשר הוא בקיא בתוצאות. הציון העיקרי שבבעלותנו משמש לגבי המאמצים.

ומשום כך, המלאכה היחידה שברשותנו זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו. הינו קלוש מקל אודות הייסורים – עד שאני מתחילה להבין מהו באמת "מיטב יכולתי". אלו מ אזור מהיכולת המוחית שלי לא מנוצל? למקרה הייתי באמת זקוקה לשינה הזאת? אלו אני בהחלט אוכלת בזול בהרבה יותר מעולה, כאשר היוו עבור המעוניינים הרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו עבור המעוניינים שאני עלולה ללמוד ליצור אמון בנושא הקפה בשביל זה!)? כמה שניות או אולי ימים בזבזתי? והיה אם השיחה הנוכחית בהחלט הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להעביר זמנם את אותן אידיאלי שביכולתנו משמש אינן הדבר יותר קל. נוני א-לוהים הינו אבינו ובוראנו. הוא למעשה מאמין בנו ורוצה שנצליח. דרישותיו העז ביותר הינו לתת לכל מי שמעוניין שנה אחר, עיתוי אחר. כל אחד קל מאוד מעדיפים לצאת לדרך, וזה תיכף יגיע לקראתנו בהרבה יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון מהר מתחילות להיחלש...

Report this wiki page